Перед передвиборчою кампанією глава інвесткомпанії International Investment Partners, засновник суспільно-політичного руху «Розвиток» Сергій Носенко ставив перед собою 3 основні цілі: формування ідеологічного активу; оцінка ефективності тих чи інших каналів і ЗМІ; детальне занурення в технології підрахунку голосов.
Про це він написав у Facebook.
«За 7 тижнів кампанії ми змогли знайти по-справжньому наших, економічно правих людей в ключових регіонах. Я думав, що в основному це будуть підприємці, але так сталося не скрізь. Ми знайшли людей, які поділяють наші базові цінності в економіці, але при цьому є найманими працівниками», – написав Носенко.
Він підкреслив, що фінансував свою передвиборчу кампанію самостійно і тому підходив до цього питання продумано.
«На наших очах відмирає тезу про те, що «велика політика – це тільки телевізор». Так, він важливий, але я радий, що інтернет дає величезні охоплення в межах цілком підйомних бюджетів. Зниження планки входу відкриває величезні можливості перед новим поколінням політиків», – вважає Сергій Носенко.
Найбільш негативний висновок – підрахунок голосів і Сергій Носенко впевнений, що потрібно терміново обладнати системи підрахунку зі сканерами, використовувати сучасні технології для формування електронних протоколів, дані в яких будуть зберігатися вічно, впроваджувати опції голосування поштою, електронне голосування (хоча б для жителів великих міст і людей віком молодше 50 років), пов’язувати це все з геолокацією, електронним цифровим підписом, інтернет-банкінгом або іншими способами ідентіфікації.
В той же час Сергій Носенко підкреслив, що монополію на політику втрачають старі політичні клани, політика стає відкритою і для тих, хто домігся успіху в інших сферах: «На руїнах монополій будуть рости нові проекти – з горизонтальним зв’язками, добровільною кооперацією нормальних людей, з інноваціями і конкуренцією».